المشاركات

انيك ام صحبي و انا مش مصدق حلاوة جسمها و النيك معاها جامد قصص سكس المحارم

  عمري ما ا تخيلت اني انيك ام صحبي احمد و كانت امراة ناضجة سكسية جدا و عليها طياز كبيرة و بزاز ملبنة كبار و طول عمري و انا بتمنى انيك ست زيها و ياما ضربت عليها العشرات و بداية انا اسمى سعيد 19 سنة طولى 180 و وزنى 75 جسم رياضى احب النيك و السكس جدا . و دي كانت اول تجربة ليه مع ام صحبى وصديق عمرى احمد و امه كان اسمها رانيا اوصفلكم امه هيا طول 170 تقريبا ووزن 78 تقريبا جسمها ملفوف و كانت جميلة جدا كل الشباب كانو بيتمنوها و لو فى الخيال و كانو بيقولو فى سرهم يا بخت احمد بامه شديدة بلبلدى فى يوم كنت متفق مع احمد على خروجه و روحت على بيتهم لقيت امه فى البيت و كانت بتروق فى المكان و قالت ليه ادخل احمد وصل طلب و جاى مش هيتاخر وجابت ليه كوبيه عصير منجا و هيا بتقدمو لية كنت محروج منها رغم اني كنت عاوز انيك ام صحبي احمد من زمان . و فى نفس الوقت ب عليه كل شوية و رجعت تروق فى المكان و انا ببص على جسمها هيا كانت لابسة جلبية خفيفة محددة جسمها و اوشرب على راسها و كانت طبعا بدون ثياب داخلية . و قالتى احمد بس راح لعمتو و هيجى افتح لك التلفزيون قولتلها ماشى و كنت عينى مش بتنزل من على طيزها و كنت بقول...

خلت جوزى ينيك امى و اختى و اصحابى و بعدين جوز صاحبتى ناكنى قصاده قصص سكس المحارم

 انا علا 25 سنه و جوزى احمد 32 سنه بس انا و هو مدمنين جنس و بنفكر فيه بجنون و بطريقه محدش يتخيلها، لما بيكون نايم معايا يقولى نفسى تكون اختك منى هى اللى بنيكها ، اقوله اعتبرنى منى و نيكنى على انى انا هى، يقولى بحبك يا منى و انا اقوله و انا بحبك اوى يا احمد و احبك تنيكنى يقولى كس اختك يا منى اقولها كس امها يا حبيبى ، يقولى نفسى انيك امك يا منى اقوله حجيبهالك و تفشخها ياروحى و بعد ما نخلص يقولى ايه رأيك يا علا انيكك انتى و منى و امك مع بعض اقوله و حياتك عندى يا حبيبى حخليك تنيكهم بس محتاجه شوية تخطيط و صبر، يقولى ايه رأيك ابقى انيكك انتى و صحباتك و جيرانك ، اقوله تحب اجيبلك مين يقولى نفسى انيكك انتى و وفاء و رشا ، لما قالى كده قولتله وفاء ممكن لانها مطلقه لكن رشا متجوزه ، قالى بس نفسى فيها ، قولتله حاضر يا حبيبى من عنيا ، و فعلا ابتديت اخطط اجيب وفاء ورشا ، احمد سافر شهر تبع شغله و انا قربت من وفاء اوى خصوصا هى فى الشقه اللى قصادى و بقيت اروح عندها و هى تيجى عندى و نشغل افلام سكس و نتكلم فى السكس و لقيت وفاء دى عالم تانى خالص، وفاء حكيتلى على سرها انها بتحب تنيك البنات و تعمل دور الر...

فارس المراهق واخته ريم قصص سكس المحارم

  أنا أسمي فارس من مصر (نهرالعطش لمن تشعر بالحرمان)عندي 20 سنة و عيلتنا متكونة من 5 أ فراد أنا الكبير و عندي أختين واحدة عندها 12 سنة و أسمها مي و التانية عندها 15 سنة و أسمها ريم و هي دي بقي محور القصة (نهرالعطش لمن تشعر بالحرمان) بدأت قصتي معاها لما كان عندي 17 سنة و هي كان عندها 12 أنا أول ما بلغت و بدأ زبي ينزل لبن كنت بضرب عشرات كتير أوي يعني في اليوم حوالي خمس أو ست مرات بس عمري ما فكرت في أختي (نهرالعطش لمن تشعر بالحرمان)لأنها كانت علامات البلوغ لسة ما ظهرتش عليها و عدت السنين و أنا كل يوم بشوف أفلام سكس و أبص علي الجيران و هما عريانين و أضرب عشرات بالهبل زي ما قولتيلكو لحد ما جة اليوم اللي دخلت فية الموقع الجامد ده و سمعت عن سكس المحارم (نهرالعطش لمن تشعر بالحرمان)و هنا بقي بدأت أفكر في أختي و خصوصا أنا كانت بدأت مراحل البلوغ و بزازها بدأت بالبروز و طيزها بدأت تتملي و تتدور بس أنا كنت مكتفي بالتفكير فيها بس و مافكرتش أعملها حاجة لحد ماشفت حاجة هبلتني و جننتني شوفتها و هي بتستحمي و كانت ناسية الباب مفتوح و فاكرة أن مافيش حد في البيت و فضلت أتفرج عليها لحد ما خلصت (نهرالعطش ل...

كنت مرعوب وانا بنيك اختي ميرا قصص سكس المحارم

  انا شاب عندي 25 سنه وليه اخت اسمها ميرا عندها 37 سنه جميله جمال مايتوصف كانت اختي الكبيره وكنت بحترمها جداااا ولما تزوجت واصبحت انا وامي وابي في الشقه وكنت ديما في عزله لوحدي في غرفتي علي الكمبيوتر والنت كنت بحس بملل ديما وفي يوم كنت بعمل دون لود لفيلم اجنبي ولما اتفرجت عليه اكتشفت انه فيلم حارم لاخ مع اختك بس كانت قصه روعه شدتني اووووي وكان حب قوي بي الاخ واخته وتاثرت بالفيلم جدا لحد ما جاء اختي ميرا في يوم الي البيت وكانت غاضبه من زوجها وكانت مشاكل ماديه وقررت الطلاق منه وكانت ديما حزينه في البيت وفي يوم قررت اني اخرجها من الحزن وقلتلها تعالي يا ميرا نتفرج سوا علي فيلم علي النت واتفرجنا سوا وكنا في الشتاء والجو برد واعدنا علي السرير سوا واتغطينا وانا جمبها قلتلها مالك يا ميرا ديما حزينه قالت مفيش يا وليد انا بس زهقانه شويه قلتلها انا اخووكي احكيلي ايه مزعلك قالت تعرف يا وليد انت الي مهون عليه الملل الي انا فيه دا قلتلها يا ميرا انتي مليون شاب يتمناكي ويتمني كلمه منك انتي جميله ولسه صغيره وفجاه حضنتني اووووي وقالت يا حبيبي يا وليد انت اخويه وحبيبي وديما ترفع معنوياتي لفوق حضنتها...

يوميات زوج معرص قصص سكس المحارم

صورة
  في الفترة الأخيرة كنت بعاني من إكتئاب شديد جدًا وبعد ما روحت لدكتور ومشيت على علاج وزني زاد بشكل ملحوظ بسبب مضادات الإكتئاب إللي كنت باخدها مريم مراتي كان عيد ميلادها الـ 21 قرب فا اقترحت عليا إننا نسافر نقضي الصيف في أي مكان في بحر منه نغير جو عشاني ونحتفل بعيد ميلادها بعد ما رفضت في البداية إني اروح بحر بشكل جسمي وصدري كده وبعد ما هي أقنعتني زي ما بتقنعني دايمًا بكل حاجه وافقت .. خدت عربيتي وركبنا وقررنا نطلع على شرم الشيخ وطبعًا الطريق طويل وكله كماين فأنا عمال احكيلها عن بطولاتي الوهمية بقى وبسلي الطريق وكده وبنفخ في نفسي قدامها لحد ما وقفنا عند لجنة فتشوا العربية وبعدين نزلونا نتفشتخ احنا كمان فا لقيت الظابط بيبص على مراتي كده من فوق لتحت وبعدين قالي استنى عندك راح داخل الأوضة إللي بيبقى فيها الضباط دول وجه قالي: - الباشا عايزكم جوه .. تفتيش ذاتي = ليه هو في حاجه غلط؟؟ - اخلصصصص خش للباشا جوه دخلت طبعا وانا قلقان وماسك ايد مريم وماشيين متوترين شوية أول لما دخلت لقيت الضابط بشوش جدا ومبتسم قالنا: - ايه مالكم متوترين ليه؟ إنتوا عارفين الطريق ده بالذات الأمن مشدد عليه .. قريبين...

أختى أسماء قصص سكس المحارم

 اختي اسماء لونها ابيض زي اللبن جسمها ناعم جدا وطري ,شعرها طويل واسود وناعم ,وشها مدور وعندها غمازتين علي خدودها ,مليانة شوية يعني مربربة وطرية لما بمسك دراعها بقوة شوية بحس اني ماسك قالب زبدة ناعم وطري زي الملبن ,اسماء سوتها بارزة وكبيرة شوية ومع ذلك وسطها مخصر جدا لأن وسطها عريض ,طياز اختي كبيرة ومدورة لما بتبقي ماشية قدامي في البيت فرادي طيازها بتبقي بتلق في الملابس اللي لابساها (فردة طالعة وفردة نازلة )وخصوصا لما بتبقي لابسة ملابس مخصرة ,بزازها كبيرة الحجم وزي الجيلي ومفيش سوتيان بيقدر يشيل بزازها بالكامل وعشان كدا كتير اوي بتبقي ماشية من غير سوتيان وخصوصا في البيت ومع ذلك بزازها بتبقي بارزة من تحت الهدوم بشكل واضح لأن بزازها اصلا مدورة وواقفة لوحديها زي المدافع من غير سوتيان او بوش اب ,انا واختي عايشين لوحدينا في بيتنا بعد ما ابي وامي ماتو واسماء عندها 22 سنة وانا عندي 29 سنة ,اسماء لسه موش متزوجة وانا اللي بصرف عليها بحكم اني اخوها الكبير هي حاولت تشتغل بس انا رفضت موضوع شغلها تماما وخليتها تقعد في البيت (وعشان كدا حريص علي اني اقضي معاها كل اوقات فراغي عشان متحسش بالوحدة واس...

زب اخويا مع زب عشيقى قصص سكس المحارم

 أسمي سميرة بدأت قصتي مع السكس عندما كنت في السادسة عشرة من عمري كنت من عائلة تتكون من خمسة أشخاص أبي وأمي وأخواني سالم وصلاح وكنت أنا أصغر أخواني وكنت البنت الوحيدة في العائلة ولهذا السبب كنت مدللة من أبي وكان أبي لا يرفض لي أي طلب وكان يأمر أخواتي بعدم التعرض لي وعدم أزعاجي وعلى هذا تربيت منذ صغري وكنت أطلب من أبي أن يتركني أشتري الأنواع التي أفضلها من الملابس وكان أخواني يرفضون موديلات الملابس التي ألبسها كونها ملابس ضيقة ومغرية وعندما بلغت السادسة عشرة من عمري بدأت تظهر علي ملامح الأنوثة فكبر نهداي قليلا فخافت علي أمي وأمرتني بعدم الخروج من المنزل دون أذنها فقلت لوالدي بما قالت لي أمي فقال لي لا تهتمي أخرجي وقت ما تريدين وكنت أذهب الى السوق لوحدي وفي يوم من الأيام نظرت في أحد المحلات ، فلاحظت أن هناك شاب ينظر لي بنظرات أعجاب وكان الشاب وسيما جدا حاولت تجاهل الأمر لكن الشاب ظل يلاحقني الى أن كلمني وقال لقد أعجبني جمالك وأنوثتك فشكرته على هذا الكلام ولكنه قال أريد ان أتعرف عليك ويكون بيننا تواصل ترددت في بداية الأمر لكن قلت له هل عندك تلفون جوال فقال نعم فقلت كم رقمه وأنا أتصل بك...